FamvdEerden.reismee.nl

NL kwam weer even heel dichtbij!

Nadat bijna 6 weken Carine haar ouders bij ons inleefde hebben we al snel daarop Martine, Jan Willem en Alexander Stam welkom mogen heten in ons paleis op Sorsaka U5. Een periode van samen leuke dingen doen, vertrouwde gesprekken en weer een reality check te ervaren hoe bijzonder het eigenlijk is om 8000 km verderop nieuw te beginnen. Een kans die wij hebben gekregen. Aan alles komt een eind en zo zijn de vrienden weg en vraagt Sven zich af waarom hij niets meer hoort beneden.....i "Maar ze moeten toch ook slapen".

We zijn het nieuwe jaar goed begonnen! Kids happy om weer naar school te gaan en wij vol goede zin aan het werk. Menno gaat door met zijn master, maar in een rustiger tempo. We kwamen immers voor tijd met elkaar, genietend van het zonnige buitenleven. De balans is weer gevonden, meer als gezin op elkaar afgestemd en een vooruitzicht van 3 maanden aan wal voor Menno omdat Zr.Ms. Pelikaan in onderhoud ligt.

Sven telt inmiddels tot 10 en weer terug (ook in het Papiamento) en Lotte mag eind deze maand afzwemmen voor haar, vooral door haar zelf, lang verwachte diploma A. Carine haar 1e werkbezoek naar Aruba eindigde in een privévlucht met de Kustwacht helikopter terug naar Curacao (ja de veiligheidsinspekties bijInselair was inderdaad niet al te positief).

Carnaval doet haar intrede op het eiland en een 5daagse vakantiereis naar Bonaire is geboekt rondom Menno zijn verjaardag. Kortom we vermaken ons hier opperbest! De tijd vliegt voorbij.

Tot horens! Liefs Carine, Menno, Lotte & Sven

Lisanne