FamvdEerden.reismee.nl

Swieti kresneti, Bon Pasku & Zalig Kerstmis 2016

En dan is het Kerst en vieren we de geboorte van Jezus!

De tijd vliegt voorbij, hoe goed weten we nog hoe onze eerste kerst er hier uitzag. Zoeken naar alle ingrediënten, kerstversiering niet op dit huis gericht, apart naar de kerstnachtviering en de dienst op eerste kerstdag. Geen geklaag, een paar feiten kort na onze start op dushi Korsou!

Hoe anders dit jaar. Samen helemaal bijgekomen in Panama (met dank aan ouders B), huis subtiel in kerststemming, ingredienten bleef een zoektocht, Carine meegezongen met het koor Shranan Roses en genoten van een heerlijk kerstdiner met zijn allen.

Vandaag een dagje "beach" met 2 andere gezinnen en zo waren we weer helemaal in Curaçaosestyle. Iedereen neemt eten mee, de mannen duiken, een aantal snorkelen en de hele dag spelende kids. Afslutitende bbq met de zelfgeschoten "Koraalduivel aka Lionfish" op ons bord.

Wat genieten van onze periode hier. Maar één feit is nog steeds hetzelfde; Kerstmis 2018 vieren we weer vieren in Oudorp!

We wensen jullie een goede jaarwisseling!

Veel liefs, Menno, Carine, Lotte en Sven.

Ps; voor ons is een goed voornemen werkelijkheid geworden afgelopen jaar: kennis gemaakt met een reisblog.

marlieke

Hee Men en Carien en de kids, dat klinkt heel goed allemaal. Dus de datum van terugkomst is nu zeker? Dat betekent nog wel één kerst in Curaçao dan. Big hug, Marliek en JW.

Harro

Mooie verhalen en zo te lezen een prachtige tijd!! Fijne feestdagen en alle goeds voor 2017: GODSPEED!! Groetjes, Harro, Els, Bas & Eline

Miranda

Hey!

Leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten en aan het genieten zijn!

X vanuit een fris Alkmaar

Joop Wester

Hallo Carine en Menno,

Geweldig dit reisblog. Goed om te lezen dat jullie je draai hebben gevonden.

Groetjes,

Joop

Wendy/Rosa

Wat een leuk idee. Toevallig hadden wij gisteravond een buurt/straat feest en toen hadden wij het nog even over jullie. Ik moet nog van Rosa zeggen dat ze Lotte nog steeds heel erg veel mist.

Anne- Catherine

Lieve Menno en Carine, wat ontzettend leuk om te lezen!
Fijn dat het zo goed met jullie gaat.
Hele fijne jaarwisseling!
Veel liefs van ons alle drie

Maaike

Leuk om zo eens te lezen hoe het allemaal gaat!
Het ziet er allemaal goed uit en ik zal de site zo af en toe eens checken op een update. In ieder geval zien we jullie snel en dan kunnen we alle verhalen weer eens live horen!
Een mooi 2017!
Groetjes van ons allemaal1